piątek, 29 lipca 2016

Otrzymałem akcje pracownicze od pracodawcy



Otrzymałem akcje pracownicze od pracodawcy. Zastanawiam się jak na nich zarobić i czy w ogóle? Chociaż słyszałem, że warto je z parę lat np 3 potrzymać, wtedy zarobię i zyskam jeszcze więcej :)
Bo teraz trudno mi je nawet wycenić, bo nie są one notowane na giełdzie:(  Poczekam chyba, aż moja spółka wejdzie na giełdę i wtedy zobaczę co dalej. Nie ma co się spieszyć, bo przez pośpiech, mogę dużo stracić, a nic nie zyskać.
A skoro już dostałem te akcje to znaczy, że coś znaczę dla swojej firmy. Poczytam jeszcze o wartości rynkowej akcji tutaj http://www.phisa.pl/PL-H17/akcje-pracownicze.html i się zastanowię, ale raczej nie będę podejmował pochopnych decyzji, jeszcze pogadam z chłopakami, jak z tą giełdą i wejściem na nią się sprawy mają:)

1 komentarz:

  1. Warto je jakoś zainwestować, generalnie granie na giełdzie ma sens, ale lepsze jest założenie działalności gospodarczej - chociażby małej. Osobiście polecam poczytać o tym na https://www.ifirma.pl/ceidg/wa/Poradnik/coToJestJednoosobowaDG :)

    OdpowiedzUsuń